3 Haziran 2017 Cumartesi

Tahinli Kurabiye





 
 
Malzemeler
- 200 Gr tereyağı (Yumuşak,oda ısısında)
- 1 Yumurta
- 1 Su bardağından biraz az şeker
- 1 Su bardağı Yoğurt
- 1 Kabartma tozu
- Un
Arasına ve üzerine sürmek için
Tahin
Şeker
Yapılışı
-Yağ, Yumurta, şeker ve yoğurt güzelce çırpılır.
-Un ve kabartma tozu ekleyerek ele yapışmayan yumuşak bir hamur elde edilir.
- Hamur yarım saat buzdolabında dinlendirilir.
- Dinlenmiş olan hamur açılıp arasına tahin sürülerek minik rulolar halinde hazırlanır ve üzerlerine tahin sürülüp tozşeker serpilir. Afiyet olsun...




 

 

6 yorum:

  1. Tahlnl kurabiye eşime yabdlm çok güzel oldu tarif ' için tesekur ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarifi beğendiğinize sevindim. Afiyet olsun...

      Sil
    2. Tanımlı kurabiyesi bu tarife göre benim için yengeciğim yaptı, çok güzel oldu, iyi ki varsınız, sizinle mutfak daha kolay

      Sil
    3. Beğendiğinize çok sevindim. Güzel yorumlarınıza çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. Bu muhteşem tarif için teşekkürler. Denedim çok güzel oldu. Mutfağımıza renk kattınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize çok sevindim. Güzel yorumlarınız için de
      çok teşekkür ederim.

      Sil

Katkınız için teşekkür ederim.